poniedziałek, 11 czerwca 2018

#292 Volleyball Nations League - Łódź 2018








Podczas Wolontariatu dla Fundacji Polskiej Siatkówki poprzez 3 dni na meczach Ligi Światowej mogłem zobaczyć i poznać wiele ciekawych osób.
Wyżej przedstawiam wam zdjęcia z gwiazdami siatkówki które udało mi sie zrobić.
Zdjęcia z: Wilfredo Leonem, Vitalem Heynenem, Tobiasem Krickiem, Christianem Frommem, Pawłem Zatorskim, Michałem Kubiakiem oraz Krzysztofem Ignaczakiem!
Podczas tych trzech dni zobaczyłem siatkówkę od kulis, z akredytacją mogłem wchodzić praktycznie wszędzie! Niżej pokazuje wam miejsca z których miałem możliwość oglądać mecze podczas tych trzech dni, nawet była możliwość oglądania ze strefy VIP! :)
Co dał mi Wolontariat?
-Poznanie nowych ludzi
-Obejrzenie meczów i zobaczenia jak to wygląda od środka
-Wiele doświadczeń związanych ze zbiórką na rzecz potrzebującyh
-Gadżety ( Koszulkę,Maskotka Orzełek,Akredytacja i inne gadżety )
#POLECAM! ZAPRASZAM DO WSPÓŁPRACY Z FUNDACJĄ POLSKIEJ SIATKÓWKI!
Link do strony fundacji- http://fps-org.pl/







1 komentarz: